- bazar s garancí bezkonkurenčních cen a kvalit




  •  

Rekl.zboží v aut.servisech

REKLAMACE ZBOžÍ V AUTORIZOVANÝCH SERVISECH

Zboží, jemuž je na území České republiky zajišťován autorizovaný servis, je zákazník povinen reklamovat v těchto servisech. Tato povinnost se týká následujícího zboží:

Notebooky Asus
Opravy notebooků Asus zajišťuje servisní středisko SIL. Více informací najdete na stránkách
SIL.


Produkty Panasonic
Opravy produktů Panasonic zajišťuje síť autorizovaných servisních středisek. Nejbližší servisní středisko pro vaše komodity najdete na stránkách
Panasonic.

3Com
Opravy produktů 3Com zajišťuje firma
ASC Bohemia.
Stáhněte si
reklamační formulář, který spolu s reklmovaným produktem zašlete na adresu:

ASC Bohemia s.r.o.
3Com Drop Zone
Veská 35
533 04 Sezemice
Tel. : 466 028 701
Fax : 466 028 750
E-mail : 3com@ascbohemia.cz

PDA Psion
Opravy kapesních počítačů Psion provádí POINT.X spol. s r.o.:

POINT.X spol. s r.o.
Truhlářská 3
110 00 Praha 1
telefony: +420 2 22319395, 2231 8636
fax: +420 2 2481 0821
email:
pointx@pointx.cz

Faxy Phlips
Záruční a pozáruční servis faxů PHILIPS provádí firma Service Industries Europe, spol. s. r. o.:

Service Industries Europe, spol. s. r. o.
U Sedlecké školy 54/4
160 00 Praha 6
faxy@servind.cz

Seznam sběrných míst pro opravy faxů Philips

Produkty ZyXEL a Mr. Connect
Záruční i pozáruční opravy produktů ZyXEL a Mr. Connect provádí firma
CS Data, s.r.o..

Servisní organizace je povinna po obdržení zásilky vyrozumět zákazníka o jejím obdržení a v případě, že výrobek není v záruční době také o předběžné ceně za opravu. Součástí zásilky musí být objednávka opravy zařízení. Servisní organizace neručí za poškození nebo ztrátu zaslaného výrobku.
Pokud se prokáže neoprávněnost reklamace, hradí veškeré náklady zákazník (pracovní, materiálové i dopravní).
Kontakt na servisní firmu:

CS Data, s.r.o.
Kpt. Vajdy 2
700 30 OSTRAVA
tel.069/6729100
fax069/6729101

Produkty Microcom
Záruční i pozáruční opravy, servisní zásahy a upgrade produktů Microcom provádí firma
FS Codes, na kterou se můžete obracet přímo.

Produkty Benq
Záruční i pozáruční opravy všech komodit BENQ (monitory, CD-ROM mechaniky, CD a DVD media, skenery) zajišťuje firma:
MEDISOFT International
Kostelní 4
518 01 Dobruška

Tiskárny Apollo
Záruční opravy tiskáren Apollo provádí společnost BGS Distribution Czech s.r.o. Není nutné přidělovat si reklamační číslo, stačí zaslat vadné zboží s popisem závady a kopií dodacího listu na adresu:
BGS Distribution Czech s.r.o.
Veská 35
Sezemice 533 04

Tiskárny a spotřební materiál Epson
Záruční i pozáruční opravy tiskáren Epson zajišťuje firma
ASC Bohemia, na kterou se můžete obracet přímo. Záruční podmínky Epson. Tato firma vyřizuje také reklamace spotřebního materiálu Epson.

Produkty Canon
Záruční i pozáruční opravy produktů Canon zajišťují společnosti Konsigna a AWH seris.
Jako doklad stačí kopie dodacího listu.
Seznam autorizovaných servisních organizací CANON
Produkty Minolta
Servis pro kopírovací stroje a barevné laserové tiskárny provádí servisní partner Minolty a zastoupení Minolta. Seznam servisních míst najdete na webových stránkách
www.minolta.cz v sekci Kontakty.

Servis pro ČB tiskárny, inkoustové faxy a termofaxy provádí centrální servis Minolty:

P.S.PRINTER SERVICE s.r.o.
Martinkova 7
602 00 Brno
tel: 545 24 36 69-71
fax: 545 24 36 68
email:
centralni.servis@minolta.cz

Pro zadání a sledování stavu zakázky využijte webových stránek servis.minolta.cz, prostřednictvím kterých také získáte číslo RMA zakázky, které je nutné pro zaslání stroje do servisu.
Na těchto stránkách najdete také informace o záručních podmínkách, balení stroje apod.

Podmínkou pro uznání záruční reklamace je řádně vyplněný záruční list.
U kopírovacích strojů musí být také řádně potvrzena instalace stroje vyškoleným technikem / servisním partnerem Minolty.


Stáhněte si
Pravidla instalace a reklamací strojů Minolta v DOC formátu.

Produkty Olympus
Společnost Olympus C&S provádí záruční i pozáruční servis pro výrobky OLYMPUS z oboru spotřebního zboží - fotoaparáty, digitální fotoaparáty (vč. skenerů a tiskáren), diktafony a kamkordéry. Dále provádí servis pro výrobky ostatních firem distribuovaných na trh pod značkou OCS (např.: TAMRON, HASSELBLAD, SEKONIC).
Záruční doba na všechny výrobky OLYMPUS činí 24 měsíců ode dne prodeje.
Informace o aktuálním stavu opravy můžete získat prostřednictvím internetu.

Pro uplatnění nároku na záruční opravu je nutné předložit společně s reklamovaným výrobkem:
servisní kartu (která je nedílnou součástí každého výrobku)
prodejní doklad (ze kterého je patrné datum nákupu tohoto výrobku)
Přístroje do opravy je možné také zasílat poštou.

OLYMPUS C&S; servis spotřební techniky
V Jirchářích 10
111 21 Praha 1
tel. 221 985 226
fax. 224 934 015, 224 914 234
e-mail:
fotoservis@olympus.cz

Produkty FujiFilm
Záruční i pozáruční opravy produktů FujiFilm zajišťuje firma
AHW servis.

Produkty Hewlett-Packard
Dvouletou záruku mají tyto produkty HP: inkoustové tiskárny, laserové tiskárny, multifunkční zařízení, skenery, digitální fotoaparáty, digitální projektory, DVD vypalovačky, stolní PC, PC monitory, notebooky a PDA zařízení. Záruka se vztahuje na produkty, které byly do ČR dovezeny oficiální cestou, tj. importovány autorizovaným distributorem společnosti HP.
Více informací k zárukám produktů HP

Firma Český servis tvoří servisní síť zajištující záruční a pozáruční opravy produktů Hewlett-Packard.
Všechny opravy produktů HP (mimo spotřební materiál) můžete proto směřovat přímo na
Český servis.

Monitory Hewlett-Packard
Opravy monitorů Hewlett-Packard zajišťují autorizovaná servisní střediska HP.
Pokud má monitor HP záruku "on-site výměnou", znamená to možnost servisního zákroku u zákazníka.
Zákazník přímo kontaktuje nejbližší
servisní středisko HP a domluví se na podrobnostech.

Spotřební materiál Hewlett-Packard
Zákazníci reklamují spotřební materiíal HP (tonery, cartridge) přímo u
Hewlett-Packard.
Nutnou podmínkou je vyplnění Reklamačního listu včetně sériového čísla.
(Pozn.: jedná se o sériové číslo tiskárny nebo kopírky, ve které byla daná náplň použita) Vyplněný formulář se zbožím pak zákazník odešle na adresu:
HP Service
Jeremenkova 88
Praha 4
140 00

Monitory AOC
Záruční i pozáruční opravy monitorů AOC zajišťuje firma
Český servis.
Monitory AOC prodané po 1.7.2002 musejí mít originální záruční list (na boku krabice), na základě kterého si může koncový uživatel objednat dopravu zdarma a uplatnit záruku přímo u servisního střediska AOC, firmy Český servis.

Monitory NEC
Záruční i pozáruční opravy monitorů NEC zajišťuje firma
PBN Technologies a.s.
PBN Technologies a.s.
Školská 3/660
110 00 Praha 1
Czech Republic
tel.: +420 - 221 003 214
fax: +420 - 221 003 215
info@pbnec.cz

Monitory Neovo
Záruční i pozáruční opravy monitorů Neovo zajišťuje firma
Český servis.

Monitory Sampo
Záruční i pozáruční opravy monitorů Sampo zajišťuje firma
Český servis.

Monitory PC View
Záruční i pozáruční opravy monitorů PC View zajišťuje firma C-ALWICO s. r.o.
C-ALWICO s. r.o.
Korunní 76
709 00 Ostrava 9
tel.: +420-69-6626870-1
fax: +420-69-6625354
e-mail: servis@alwico.cz

Monitory ADI
Opravy monitorů ADI prosím směřujte na středisko uvedené na reklamačním štítku na boku monitoru.
Další informace viz.
www.adiczech.com

Monitory LG
Záruční i pozáruční opravy monitorů LG provádí společnost Mutlison s.r.o., autorizované servisní centrum pro Českou republiku.
Další informace viz.
www.multison.cz

Produkty Acer
Záruční i pozáruční opravy monitorů, notebooků a CD mechanik Acer zajišťují firmy
Asupport a GCC Services a.s.
Více informací viz. Záruční podmínky Acer.
V souvislosti se vstupem do EU se sjednocují české záruční podmínky na produkty Acer s evropskými. Od 26. dubna 2004 dojde proto ke snížení záruky u všech notebooku prodaných od tohoto data přímými distributory na 1 rok. Více informací o
omezené záruce ACER .

Záložní zdroje APC
Záložní zdroje APC můžete rychle a snadno reklamovat přímo on-line. Na adrese
www.apcservis.cz a zadejte si reklamaci on-line a už se o nic nemusíte starat. Do 2-3 dnů u běžných UPS máte nový kus a můžete jej znovu používat. Reklamujte on-line a ušetříte

Záruční opravy zajišťuje přímo společnost APC, na jejíž bezplatné servisní lince 0800 / 10 20 63 rozhodne technik o nutnosti opravy a přidělí zákazníkovi (i koncovému) identifikační číslo jeho případu, tzv. WBN. Dále již stačí pouze se přihlásit na
www.apcservis.cz, kde jsou registrovány veškeré požadavky na provedení opravy, termíny, koordináty dopravy a také hodnocení spokojenosti zákazníka s poskytnutou službou.

Záložní zdroje Power Kinetics
Autorizovaný servis (záruční a pozáruční opravy) záložních zdrojů Power Kinetics zajišťují střediska společnosti
Power tech s.r.o.
Před zasláním vadného zboží kontaktujte, prosím, p. Jaromíra Holuba na telefonním čísle +420-286881197, faxu +420-2-86881199 nebo e-mailu jaromir.holub@power-tech.cz. Spolu s vadným zbožím pak zašlete i kopii dodacího listu s popisem závady.

Power tech s.r.o.
Lovosická 42
190 00 Praha 9

Notebooky Toshiba
Opravy notebooků Toshiba provádí autorizované servisní středisko CHG Servis s.r.o.

CHG Servis s.r.o.
Příjem zásilek
Vídeňská 102
619 00 Brno
tel.: +420-5-47426581
CHG Servis s.r.o.
Pouze osobní styk, zásilky nejsou přijímány
Nademlejnská 651/7
Praha - Hloubětín
tel.: +420-2-81868737
fax: +420-2-81869610


Notebooky Compaq
Servisní střediska zajišťující záruční i pozáruční servis notebooků Compaq:
Compaq Computer
U plynárny 99, Praha 10, 101 36
Tel.: 02/61108420-421
Fax: 02/61108452
Servis.czech@compaq.com
GCC Services
Centrála:
U Stavoservisu 1, Praha 10, 100 00
Tel.: 02/81006281
Fax: 02/81006282
gcc@gcc.cz
Medisoft
Centrála:
Evropská 116, Praha 6, 160 00
Tel.: 02/24321322
Fax: 02/24320207
medisoft@medisoft.cz


Produkty UMAX a Wacom
Reklamace notebooků UMAX a produktů Wacom můžete uplatňovat na níže uvedené adrese.

Zasílací a komunikační adresa:
Umax Czech a.s.
servisní středisko
Hloubětínská 11
198 00 PRAHA 9 - Hloubětín

Informace o stavu zakázek: 284 000 164/163
e-mail:
support@umax.cz

Smluvním partnerem je společnost GCC Services.

Notebooky ECS
Záruční i pozáruční opravy notebooků ECS zajišťuje firma
Český servis.

Skenery, digitální foto, LCD monitory, projektory, DVD, multimédia UMAX
Opravy skenerů, digitálních fotoaparátů, LCD monitorů, projektorů, DVD a multimédií UMAX provádí:

UMAX Czech a.s.
Hloubětínská 11
198 00 Praha 9 - Hloubětín
Tel: 284 000 164/163
e-mail:
support@umax.cz

PDA Compaq iPaq
Opravy PDA Compaq iPaq provádí autorizovaná servisní střediska Compaq.

Centrální servis Compaq
COMPAQ - Servis
Areál Tukového průmyslu Praha
U plynárny 99
Praha 10 - Bohdaleč

Seznam autorizovaných servisních partnerů Compaq viz
stránky Compaq
Infolinka: 02-61108108

Digitální fotoaparáty Nikon
Záruční i pozáruční opravy fotoaparátů Nikon provádí pouze servisní středisko firmy Nikon s.r.o..

Nikon - servisní středisko
Kodaňská 46
100 10 Praha 10
Tel: 02 - 67 15 45 66
E-mail:
service@nikon.cz
Web: www.nikon.cz/servis.htm

Servisní středisko firmy Nikon s.r.o. je jediným autorizovaným servisem firmy Nikon pro českou republiku. Veškeré prováděné opravy mimo tento servis nelze považovat za autorizované.

Univerzální AC adaptéry
Záruční i pozáruční opravy univerzálních AC adaptérů (GBBC001) zajišťuje:
Elkomp Kroměříž, spol. s r.o.
Předbranská 415
Uherský Brod
688 01


Doporučujeme
FSC B17DL - 17" crt monitor - AKCE !!! FSC B17DL - 17" crt monitor - AKCE !!!

Repasovaný CRT 17" monitor v lepší kvalitě. Další informace: splňuje normy TCO99, TUV. AKCE !!! Původní cena 990 Kč bez DPH

Cena: 699 Kč